15 Aralık 2011 Perşembe

ve geç kalan mimim.

Sevgili joveland'ın bana vermiş ödül için kolları sıvadım.
Kenim hakkında 7 gerçeği yazıyorum.

1-Çok çabuk alınırım( hatta şu anda bunu itiraf ettiğim için kendime
bile alınabilirim) ::):)

2-Küçükken bazı şarkıların sözlerini ezberleyemediğim zaman hep sallar
ve herkezi inandırırdım:)( Bu biraz itiraf gibi oldu)

3-Hep tiyatro ile ilgili hayallerim vardı ama gerçek olamadı.
En azından iyi bir izleyici oldum. Buda bir şey:):)

4-Şükür etmeyen insanları sevmem ve çok sık şükrederim.

5-Çok fazla hayal kurarım ve çok müzik dinlerim.
Hayal kurdukça ve müzikle hayat güzeldir bana göre.


6-Çok temizimdir.Bazen takıntılı olduğumu düşünüyorum.
Biraz pasaklı dağınk biri olmayı isterdim.
Bence öyle hayat daha güzeldir:)

7-Sevdimmi tam severim malesef çok klasik olacak ama
sildimmi tam silerim. Arkadaşımı benimserim korur kollarım.
Dert ortağı kader yoldaşı olurum.Ama ilk hatayı unutmam.
ikincide yol veririm:(

Benden bu kadar:)
jOVELAND çok teşekkür ederim :)

1 yorum: