19 Ocak 2010 Salı

CARMİNA

Ben yıllardır bir Carmina kullanıcısıyım. Her çıkan yeni ürününü takip ederim.Bronz pudra olarak benim vazgeçilmezimdir Carmina. Göz altı kapatıcısını yani concelaer'ini ise çok çok çok uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Başka markalarında kapatıcılarını alırım kullanırım. Ama her zaman elimin altında bir tane carmina concealerim olur :) Çok uzun süre gider bana kapatıcısı.Kolay kolay bitmez hemen. Genelde Beşiktaşda T-shop yada Cosmo Cıty den alıyorum ürünlerini. Zaten çalışan bayanlar ben gidince artık tanıyorlar ve direk Carmina standına yöneliyorlar. Mineral kozmetik ürünleri var artık carminanın. Ama henüz edinemedim. Alır almaz ve kullanır kullanmaz burdan bilgilendiririm.

Favorilerim ise bunlar:)


Carmina Amber Edition Shimmer Tones

















Carmina Bronzing Powder
















Carmina Amber Edition Terracotta Eyeshadow













Carmina Concealer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder