18 Aralık 2009 Cuma

H&M

H&M Shop Online sitesinden sale bölümünden aksesuarlar ...



11 yorum:

  1. merhabalar, ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim.. ne cici bir blogunuz var.. ben takı olarak yüzük ve minik küpelerden hoşlanırım, yüzükte de markizit/markazit gümüş olanlar hoşuma gider:)
    h&m nin de birkaç parçası hoşuma gitti açıkçası.. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Canım iyi dileğin için teşekkür ederim.Güzel bir hafta sonu tatili seninle olsun.Takılar çok hoş.

    YanıtlaSil
  3. handenur;rica ederim ne demek .
    hm yi beğenmene çok sevindim

    şanslı; güzel bir hafta sonu geçirdim. dileğin tuttu canım çok sağol iyi dileğin için :)

    dolunay; evet bencede çok güzeller canım

    YanıtlaSil
  4. niye ama niye h&m bizde yok anlayamıyorum.Hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  5. gizli dünyam, yakında açarlar inşallah(C:C) canım

    YanıtlaSil
  6. Danimarkada en cok sevdigim magaza..Bir cok kyafetim H&M markasi :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunu gercekten cok begendim..Benim blogumuda ziyaret ettigin icin cok tesekkür ederim.. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. takılar çok hoş ama nedense altın rengini takıda sevmiyorum,gümüşü tercih ediyorum.zevk meselesi :)

    YanıtlaSil
  9. Çok yakında İstanbul'da da açılacak H&M :)

    YanıtlaSil
  10. mrl canım ah ne zaman ya bekle bekle kuruduk:)

    YanıtlaSil