28 Aralık 2009 Pazartesi

TERKOS PASAJI

Bu hafta sonu Terkos pasajı' na uğradım. Uğramakla kalmadım gene frene basamayıp azıcıkda olsa alışveriş yaptım. Aslında amacım bir göz atıp çıkmaktı :) Ama çıkamadım bir türlü. Ona bak buna bak derken hayli vakit geçirmişim. Sezon ürünlerini bile bulmak mümkün burda. Aklınızda olup arayıpta bir türlü bulamadığınız yada hiç aklınızda yokken bir anda bulduğunuz yer burası olsa gerek. Pasajın her iki katınıda gezdim. Pasajın içinde kalan mağazaları gene dolu doluydu. Rahat bir zamanda gitmeli, vakit problemi olmamalı, birazda gündüz gözüne, gün ışığında gidip rahat rahat alışveriş yapılası bir yer...

4 yorum:

  1. terkos pasajı terkos pasajı ben bilmiyorum bu pasajı sadece duyuyorumm :(

    YanıtlaSil
  2. syhn,taksimde canım beyoğlu iş merkezinin çaprazında :)

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar ne sık giderdim. epeydir gitmiyorum unutmuşum. hatırlattığın için saol.

    YanıtlaSil
  4. fullhouse, rica ederim canım.

    YanıtlaSil