30 Aralık 2009 Çarşamba

MİGROS İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Dün akşam iş çıkışı doğruca Migros yolunu tuttum. Tabiki çok birşey kalmamıştı. En çok Garnier reyonu bitmişti. Bende Nivea yüz yıkama jeli, şu aralar merak etttiğim Loreal Elseve inci proteinli şampuanı, Diadermine ve Nivea' nın burun bantları, Garnier 3ü bir arada ve günlük yıkama jelini ve Garnier'in kremlerinden aldım. Açıkcası birazda korkmuyor değilim. Garnier çok iyi bir marka. Bunu biliyorum. Saç boyası, yüz peelingleri falan ama kremini ilk defa kullanıcam. Bitkisel dediler ama genede birazcık tedirginim. Umarım pişman olmam.


9 yorum:

  1. ben kremleri değilde orda duran şirin incekciği bide patikcikleri yerim yerimm :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan.çok güzel görünüyolar.ben indirimi geç öğrendim:(

    YanıtlaSil
  3. cecilia, canım sorma o inekciği:)
    3 tane aldım desem. bunu almayacaktım çok kirli idi dayanamadım bunuda aldım deterjanla sildim. o inekcik dans ediyor yürüyor evde...paticiklere gelince benim ev biraz fazla renkli her beğendiğimi almamdan ötürü:)

    YanıtlaSil
  4. cingifilli,canım bugünde migrosda inidirm varmış diğer markalarda

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan tatlım.garnierler hakkında yorumlarını bekliyorum ilerleyen zamanda:)

    YanıtlaSil
  6. pembe fiyonk,sağol canım
    tabiki yorumlarımı yazarım garnıer hakkında umarım iyi çıkar kremleri

    YanıtlaSil
  7. pembe fiyonk,sağol canım
    tabiki yorumlarımı yazarım garnıer hakkında umarım iyi çıkar kremleri

    YanıtlaSil
  8. hepsini güle güle kullan! ben kaçırdım ya indirimi:( gecen kadınlar günündede olmuştu o zmn zula yapmıştım kremler makyaj malz fln:)

    YanıtlaSil
  9. pink-ada; e üzülme kadınlar gününe ne kaldıki . o zaman alırsın gene

    YanıtlaSil