14 Aralık 2009 Pazartesi

ŞÖLEN

Biscolata Stix
Şölen kendini çok kısa sürede aşmış yenilemiş, geliştirmiş, çok kaliteli bir firma. Her ürününü çok beğenirim ben. Yabancı firmalarla yarışır nitelikte demiyeceğim çünkü çok daha başarılı bir firma şölen. Benim için açık ara önde çoğu firma ile. Hele bayram çikolataları, ikram çikolataları arasında bir hindistan cevizlisi varki sormayın! Tek sıkıntı her yerde bulamıyor olmamız :(

Şölenin yine yeni bir yeniliği daha :) Biskolata stix .... Denedinizmi bilmiyorum ama denemeye değer. Biz çok sevdik. Çikolatası çok kıvamında ve tadında olmuş.

10 yorum:

  1. şlen hakkındaki yorumlarına aynen katılıyorum.
    5-6 yıl önce bükreşte marketlerde ürünlerini görüp sevinmiştim. orada fabrikaları bile varmış. Hakikaten ürünleri lezzetli.

    YanıtlaSil
  2. evet e.t bende çok lezzetli buluyorum

    YanıtlaSil
  3. yarasın. sende dene muhakkak eda:)

    YanıtlaSil
  4. he bende dicektim senin blogda meydanın orda fotoların var bugün. realden alsa bari dedim içimden :):) almışsın süper :)

    YanıtlaSil
  5. himmm yumyy yummyyy durumlari yine, vallahi ben de cok yerdim Tr'deyken, siz benim yerime de yiyiniz canlar:))

    YanıtlaSil
  6. pollyanna bulunmazmı oralarda ?:(

    YanıtlaSil
  7. biskrem bistik forever aynı bunun gibi.

    YanıtlaSil
  8. gzmy, hemen biskremide deneyelim.
    malum ıvır zıvır yenilen şeylerle çok ilgiliyimdir :)

    YanıtlaSil